Thursday, March 6, 2008

Rapport och sedan semester

Här är mina färdiga muddar till svägerskan. De första som jag gjort helt klart! Är ganska nöjd själv och detta ger faktiskt mersmak. Hon kommer hit och får dem i morgon.
Jag håller på med marssockarna Tropicana, men de är inte så snygga tycker jag. Har gjort skaften lite kortare så att garnet jag har räcker. Är snart framme vid tårna. Dominosockarna tror jag att jag skippar!
Idag har jag haft en liten kurs i krokning igen. 6 glada och duktiga stickerskor lärde sig snabbt hur man gör. Nu gissar jag att det blir många grytlappar och kanske även vantar, trots att vi inte har någon vinter längre och inte heller kommer att få någon innan sommaren förhoppningsvis!
I morgon far jag till varmare länder, kan hända att jag tar mig in på min bloggsida och berättar vad vi håller på med! Golf förstås. Det ryktas om att det är svensk sommarvärme dit jag ska och det tackar jag för. Spela golf i för varmt väder är inte vad jag gillar precis. Vi är 8 tjejer som far iväg - ser fram emot det!

2 comments:

Anonymous said...

Res iväg,Kine!Du är värd det!
Kämpa väl på banan o koppla av,ja..du har ju varit med förr!!
Men vi vill gärna att du kommer tillbaka!!
Vi ses efter påsk-helgen./Stick-vännerna/ och/Fårägaren.med de goa lammen../Du vet!KRAAAM.

Anonymous said...

Vilka jättefina muddar!