Sunday, April 20, 2008

Flitiga fingrar på caféet












I torsdags var det cafédags igen. Inte lika många som förra gången men vi var runt 15 som satt och stickade och pratade, ljudnivån var ganska hög! Jag kunde inte låta bli att fotografera alla de flitiga fingrarna, så rogivande och härligt det var att se alla! Själv hann jag inte sticka mycket - det gick inte att sticka KAL-sjalen, inte att sticka aprilsockor så det blev ingenting! Men trevligt hade jag. Har anmält mig till stickmässan i Karlstad i augusti, spännande att se programmet så småningom.







1 comment:

Anonymous said...

Det där blå/turkosa garnet ser ut som det mohair jag stickade en cape av, jättefint garn.

Här stickas det inte så mycket är för mycket andra trådar i mitt huvud *Suck*

Men det kommer att bli bättre tror jag *Ler*

Kram och ha det gott