Tuesday, May 27, 2008

Nu är det majsockor på gång!


En håller på att bli färdig och den andra har jag börjat med. Tänker koppla ihop dem efter hälstickandet med magic loop så jag får dem exakt lika långa. Det är svårt annars tycker jag.






Måste visa mina 3 sjalprojekt. Juno-KAL-sjal förstås.

Alla är inte lika roliga och därför går det lite långsamt. Tycker ändå att de blir fina och hoppas att mottagarna tycker det också. Kanske blir jag en av dem, man vet inte...



en á la Ella









och en Färösjal .

2 comments:

Anonymous said...

A´la Ella..känner jag igen.Vilka fina arbeten du har på stickorna.
Jag gör nu emellan allt annat en enkel rätstickad sjal i Fleece Artist fantastiska Boucle´garn jag köpte på Sollentuna mässan.Inget räkna bara sticka.Skönt ibland.Du får se den på torsdag om vi träffas och stickar i Gubbens Trädgård.Kram/Ella.

Britt-Marie said...

Underbara du har fått en utmärkelse av mig.

Kram