Tuesday, June 2, 2009

Utlottning hos Metta!


Så klart jag vill vara med i din utlottning - Metta! Du är fantastisk med att tillverka olika praktiska saker med en bit tyg och tråd!!
Den lilla påsen blir perfekt till peg-påse - inte alla som har en sådan i golfbagen!
Mitt stora projekt håller på att ta slut, Falkenbergströjan tror jag blir fotograferad i morgon och visad på caféet på torsdag. Sedan är det bara att överlämna den till beställaren, hoppas hon blir nöjd. En liten mus håller jag ockå på med den har en del kvar att göra på den. Såg Stickorrens fantastiska hjärtesjal och vilken fin present det blev! Timmen är sen och jag är nyss hemkommen från en blöt golfrunda på Katrineholms GK med 20 andra golfande damer. Jättetrevligt som vanligt men det kunde varit lite varmare och mindre blött! Tänk, igår hade vi nästan 30 grader varmt och klagade över att det var för varmt på golfbanan!

No comments: