Friday, January 22, 2010

Award!


Tack snälla Metta för detta! Man blir ju så glad över positiva omdömen!
Nu ska jag fullfölja det hela:
-kopiera awarden till min blogg (klart)
-berätta 7 intressanta saker om mig själv
-välja 7 andra bloggar som jag vill ge awarden till
-länka till dessa bloggar
-lämna en kommentar på bloggarna att har en award att hämta på min blogg
1. Tycker att sticka och handarbeta är nödvändigt för att jag ska må bra
2. Tycker mycket om att resa (vet inte om detta är intressant för andra än mig själv?)
3. Gillar att laga god mat
4. Äter gärna god mat
5. Älskar min stora familj
6. Älskat mina husdjur, har dock inga just nu
7. Nyfiken på resten av mitt liv
Bloggar som jag ofta besöker - förutom Mettas förstås - och som får en award av mig är:
Svårt att välja bland alla duktiga bloggare men några får award idag, andra en annan gång!

2 comments:

Soili said...

Tack ska du ha.Ska fundera lite under kvällen.

EvaL8 said...

Tack!