Friday, October 5, 2012

Litet nytt, semester!
















Det här ska bli ett armband till dottern, hon ritar och jag virkar! Hinner inte riktigt klart det då jag har lite annat för mig de närmaste veckorna. Hoppas hon fixar resten själv! Har lite annat på gång: en babytröja till Lettlandsbarnen av garn jag fick i Hudiksvall i våras, frissiga sjalar till en väninna, en sjal i alpacka till mig (!) och naturligtvis ett par 2-ändstickade vantar i alpackasport, ekologiskt! Vet inte hur mycket jag hinner sticka men det känns skönt att kunna göra det om vädret blir dåligt. Har datorn med så lite skrivet blir det nog.

2 comments:

Eva S said...

Spännande att se hur armbandet ser ut när det är klart!

Anonymous said...

väl värd att läsa. Jag fann det väldigt informativ som jag har forskat en hel del nyligen på praktiska frågor som du pratar om ...